Niestandardowe pudełka zadomowiły się na dobre w e-commerce, a także w sklepach internetowych. Nie bez powodu! Dzięki nim można w łatwy sposób wyróżnić produkt na tle innych konkurencyjnych towarów.
Niestandardowe pudełka to jedna z coraz częściej stosowanych metod w marketingu. Mimo ogromnego wzrostu znaczenia reklamy internetowej tradycyjne formy marketingu także mają się bardzo dobrze. Jednym z narzędzi reklamowych, które można wykorzystać w promowaniu firmy, jest właśnie pudełko produktowe. Skąd ten boom na pudełka, które są niestandardowe?
Jak widać, jest to świetne narzędzie marketingowe, którego wygląd może wpłynąć na decyzje zakupowe klientów! Jak to wygląda w praktyce?
Przykładów na ciekawe pudełkowe rozwiązania nie trzeba szukać długo. Wystarczy przyjrzeć się np. firmie Tahe. Ten producent organicznych kosmetyków pakuje swoje artykuły w piękne rozbudowane kartonowe opakowania. Ekologiczny charakter pudełka (które powstało w 100% z makulatury) doskonale współgra z charakterystyką produktu i filozofią firmy!
Inny przykład to Green Depot. Ekologiczne żarówki tej firmy zdecydowanie wyróżniają się na rynku – właśnie poprzez opakowania. Nie dość, że są one ekologiczne, to jeszcze zostały wyposażone w pomysłowe wycięcia i minimalistyczne estetyczne nadruki.
Ciekawe pudełka można spotkać także w ofercie polskiej firmy Biotika. Minimalizm, estetyczne czarne nadruki i wycentrowane logo to najlepsza reklama dla firmy produkującej naturalne kosmetyki! Pudełka Biotiki są wypełniane ekologicznymi wypełniaczami, a ich wygląd sugeruje klientom, że mają do czynienia z wyjątkowym produktem.