Nowy program umożliwia partnerom handlowym wykorzystanie olbrzymiej bazy danych sprzedażowych oraz wiedzy firmy Criteo do pozyskania nowych i utrzymania obecnych klientów, a także do zacieśnienia współpracy z nimi.
Criteo (NASDAQ: CRTO), globalna firma technologiczna oferująca branży marketingowej na całym świecie niezawodne i sprawdzone narzędzia reklamowe, ogłosiła dziś uruchomienie Criteo Partners – globalnego programu wspomagającego partnerów handlowych w lepszym wykorzystaniu platformy reklamowej Criteo, opartej na rozbudowanych bazach danych o zachowaniach konsumentów, oraz w powiększaniu bazy klienckiej. Obecnie technologiczne rozwiązania Criteo obsługują kampanie reklamowe ponad 20 tys. firm na całym świecie, a narzędzie Shopper Graph oferuje dostęp do informacji o zachowaniach dwóch miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dzięki programowi Criteo Partners, agencje mogą wykorzystać strategie oraz ekspercką wiedzę, dane i rozwiązania Criteo na potrzeby rozwoju swojej działalności biznesowej, zwiększenia świadomości swych marek oraz zapewnienia wartości dodanej swym klientom.
“Criteo Partners to kompleksowy program opracowany dla partnerów takich jak agencje reklamowe, w ramach którego nasza firma oferuje olbrzymią bazę danych o zachowaniach zakupowych klientów oraz bazę wiedzy eksperckiej. W ten sposób podmioty z branży reklamowej mogą w sposób niezwykle wydajny pozyskiwać nowych oraz utrzymywać obecnych klientów dla swoich kontrahentów, za murami największych zamkniętych ekosystemów internetowych, tzw. Walled Gardens” – mówi Murat Kalafat, Dyrektor Regionalny ds. Rynków Wschodzących w Criteo. „Bardzo się cieszę, że nasz program oficjalnie jest już dostępny w Polsce. Przy wsparciu naszego polskiego zespołu, agencje mogą generować wartość dodaną dla swych klientów uwalniając potencjał platformy obsługi danych Criteo.”
Criteo (NASDAQ: CRTO) to globalna firma technologiczna oferująca sprzedawcom na całym świecie niezawodne i sprawdzone narzędzia reklamowe. 2,700 członków zespołu Criteo współpracuje z 20 tys. klientów oraz tysiącami wydawców na całym świecie, aby efektywnie dostarczać usługi reklamowe za pośrednictwem wszystkich kanałów dystrybucji, wykorzystując zaawansowane mechanizmy machine learning oraz wysokiej jakości bazy danych. Firmom, bez względu na ich wielkość, Criteo oferuje technologie umożliwiające lepsze poznanie i obsługiwanie klientów.