Pudełka produktowe odgrywają ogromną rolę w e-commerce. Jak wyróżnić się na rynku poprzez opakowanie? Czy można wzbudzić w konsumencie zaufanie jedynie za pomocą opakowania produktowego? Poznaj najbardziej interesujące pomysły i zainspiruj się nietypowymi rozwiązaniami w e-commerce!
Wizerunek firmy w oczach klientów, jej renoma, polecenia i opinie to zdecydowanie najważniejsze czynniki, które mogą zadecydować o jej powodzeniu na rynku. To, jak markę postrzega klient, wpływa nie tylko na to, czy on sam dokona zakupu, ale i również na to, czy będzie polecał dane produkty lub usługi innym osobom, np. bliskim znajomym lub rodzinie.
Wśród wielu różnych możliwości reklamy istnieje także ciekawy dział marketingu, tzw. marketing opakowań. Wykorzystuje on opakowanie produktowe jako nośnik reklamowy, dzięki któremu można zwiększyć sukces sprzedażowy firmy.
Okazuje się, że poprzez właściwie zaprojektowane opakowanie produktowe można wiele zdziałać. Pudełko sprawi, że:
Opakowania produktowe odgrywają bardzo ważną rolę w e-commerce, zarówno w kontekście logistycznym, jak i reklamowym. Pudełko już dawno przestało pełnić funkcję zwykłej szarej skrzynki, w której dowozi się towar do klienta. Obecnie opakowania produktowe odgrywają dużą rolę jako nośnik reklamowy. Warto wykorzystać ten potencjał, by wyróżnić się na rynku.
Dlaczego wygląd opakowania jest taki ważny? Od wyglądu pudełka w dużej mierze zależy, czy klient skorzysta z Twojej oferty, czy dokona zakupu u konkurencji. Pudełka wpływają także na to, czy konsument identyfikuje się z marką. Interesujące opakowania produktowe potrafią same w sobie stanowić małe dzieła sztuki. Dzięki nim można odświeżyć wizerunek marki i zwiększyć jej świadomość wśród klientów. Nietypowe i niestandardowe opakowania produktowe to świetny sposób na to, by przykuć uwagę klienta i zaskarbić sobie jego zaufanie!
Personalizacja jest bardzo ważna w e-commerce, dlatego producenci kartonowych opakowań dają swoim klientom ogromne możliwości zaprojektowania unikalnych opakowań detalicznych, które same w sobie będą stanowić wizytówkę dla biznesu. Takie firmy jak Yope, DIOR, Dolce, Shayn czy Coffe Republic podbiły serca klientów na całym świecie, nie tylko dzięki wysokiej jakości produktom! Pudełka wysyłkowe tych firm mówią o produkcie więcej niż najlepsza reklama i stanowią prawdziwy symbol marki.
Z pięknych opakowań korzystają także:
Jak widać, aby zaskoczyć klienta i wyróżnić się na rynku, warto zaprojektować pudełko o nietypowym kształcie, kolorystyce lub mechanizmie otwierania i zamykania. Najlepsze pomysły w branży pudełek kartonowych to pudełka z przegródkami wewnątrz, pudełka z poręcznym uchwytem, stylizowane na torbę prezentową oraz pudełka z wycięciem, przez które można świetnie wyeksponować produkt. Jak jednak znaleźć dobrego producenta opakowań?
W Polsce liderem w branży opakowań detalicznych jest firma Packhelp. Firma ta zajmuje się produkcją opakowań personalizowanych zgodnie z wolą i preferencjami klienta. Początkowo działała jako startup, dziś jest jednym z wiodących producentów opakowań, znanym w wielu krajach. Oferta Packhelp jest bardzo różnorodna i bogata. Możliwe jest zaprojektowanie i stworzenie pudełek różnokolorowych (korzystając z palety barw CMYK i PANTONE) lub wykonanie opakowań o pięknym minimalistyczny design. Nic nie stoi na przeszkodzie także, by stworzyć opakowania w klimacie vintage.
Unikalne pudełka produktowe to świetny sposób na to, by wyróżnić produkt na półce sklepowej. Sprawdzają się też doskonale w branży e-commerce. Dzięki oryginalnym pudełkom marka zapada klientom głęboko w pamięć. Pozwalają one także podkreślić najlepsze cechy danego produktu. Z usług Packhelp skorzystało już wielu klientów z całego świata. We współpracy z doświadczonym producentem opakowań na pewno uda się stworzyć unikalne opakowanie produktowe, które wywoła u klientów efekt „wow”!